" I am struggling with something that is controlling me under its power. It is very powerful, beyond my imagination, and I have never overcome once since the very beginning. I prayed a thousand of times; I have been trying my best to go away and get over it and still I am. In the end, it doesn't even matter because I believe in the future. One day ... one day, very soon, I am going to be a winner. It is the ghost inside of me. For some reason or another, I made it to act that way. For the same reason and in the same way, I will make it disappear." It inspires me. HSCHA.

Thursday, October 11, 2012

Segala yang mungkin

salam..
3 bulan lebih rasanya saya nda update belog bujang ni..
hari ni saya kembali ke kl..sebenarnya ahad lepas uda disini. memandangkan masih ada beberapa perkara nda settle,..hmnnn suda settle pun..sekarang saya bebas sikit mo study..fokus..sbb uda final sem kena buat betul2..
2bulan saya intern dekat penjara pusat kk..2bulan yang sangat sibuk..2bulan yang best sgt2..tapi 2bulan yang begitu mengongkong peribadi saya..tapi nda apa sbb saya tau kenapa saya jd mcmni..saya perlu tenang hadapinya..result sem lepas pun saya nda dpt lagi..ok atau teruk saya pun nda tau haha..
result intern kira ok la dapat full mark..tapi saya nda gembira..owwhh..sungguh tak suka perasaan mcmni..minda saya sentiasa berputar mengiya dan menidakkan segalanya mungkin..atau fikiran saya masih terbayang2 dengan suasana penjara..atau..nda tau la..mungkin saya perlu rehat yang panjang..
final sem baru seminggu bermula dan saya perlu jaga reputasi terutamanya batch saya..nama baik selama 2tahun lebih disini dan kalau boleh biarla nama baik ni menjadi legend di kolej..batch saya 21 dan batch terkini sudah 80. ini bermakna junior saya sudah lebih 1400 orang..saya tingu sumanya jajal2..pening saya fikir..aduh! saya perlu rehat sbb esok saya nda tau apa yang sedang menunggu...God Bless..selamat malam ;)

No comments:

Post a Comment