" I am struggling with something that is controlling me under its power. It is very powerful, beyond my imagination, and I have never overcome once since the very beginning. I prayed a thousand of times; I have been trying my best to go away and get over it and still I am. In the end, it doesn't even matter because I believe in the future. One day ... one day, very soon, I am going to be a winner. It is the ghost inside of me. For some reason or another, I made it to act that way. For the same reason and in the same way, I will make it disappear." It inspires me. HSCHA.

Saturday, March 24, 2012

transition

salam hari sabtu..

waa..hari ni sepatutnya group saya ada trip melawat anak2 yatim d Nilai, neg 9..dua minggu yang lepas mungkin nda cukup bagi mengumpul dana untuk derma kepada yayasan tersebut.tapi memadai la dengan usaha2 yang telah diberi. malangnya saya nda terlibat sama untuk turut serta..so, saya doakan seja teman2 yang mempunyai kelapangan masa untuk pergi..berikan motivasi yang berguna untuk calon2 PMR&SPM tahun ni di sana..

apa yang bikin saya pening sekarang ni pasal internship program bulan june ni..terkejut juga napa pula tiba2 ada perubahan jadual..dengan penuh ketidakpuashatian saya bertanya kepada management yang mengendalikan program tersebut..nasib baik jawapan yang diberikan katanya belum confirm diubah..bukannya apa tapi saya rasakan mereka suda melanggar etika tempoh pendidikan yang diluluskan oleh MQA..jadi kenalah ikut prosedur tersebut..batch saya sepatutnya tamat pada bulan disember ni..dan saya akan bantah sekiranya masa dilanjutkan lebih daripada tempoh tersebut.kalau ya pun mau ubah, sepatutnya awal januari lagi kena notify..ni jadual uda padat takkan mau ubah lagi..

teman2 yang bising..ada yang suda mendapat tempat untuk praktikal terpaksa pula batal.dan kalau memohon semula tempat yang sama belum tentu diterima semula..ada yang suda membeli tiket kapal terpaksa membatalkan flight..dan ada yang bising sbb beberapa subjek terpaksa diambil pada tahun hadapan..dan semua isu2 ni saya kemukakan sebagai bantahan..hari isnin depan saya akan bersemuka dengan Mejar..harap saya berjaya sbb saya pun mau pulang kampung juga..saya mau cuti untuk berehat buat sementara sebelum buat internship..rasanya otak saya luar dan dalam cukup penat..hihi..

ok bah..saya out dulu la kio..babaii..

No comments:

Post a Comment