" I am struggling with something that is controlling me under its power. It is very powerful, beyond my imagination, and I have never overcome once since the very beginning. I prayed a thousand of times; I have been trying my best to go away and get over it and still I am. In the end, it doesn't even matter because I believe in the future. One day ... one day, very soon, I am going to be a winner. It is the ghost inside of me. For some reason or another, I made it to act that way. For the same reason and in the same way, I will make it disappear." It inspires me. HSCHA.

Tuesday, July 3, 2012

..tulung sy...

slm,
hi,
suda lama teda lawat sy punya belog..selalu sy kasi limpas2 seja..
nsb baik teda juga semak sebab teda rumput tumbuh hihi..
sebenarnya sy bingung bah..
teda dpt tidur ni..
otak sy teda mau berenti kerja..fikir2 seja..sy antuk ni kpla di dinding biar binjul hahha..
mmg sy teda mau..
tp bila fikir2 balik..teda juga salah sbb bkn lama pun (selepas kena pujuk hihi) 2 bulan seja pun tu..
tp sy blm bagitau family..mcmna d tu arr..
sy sepatutnya intern sna sabah julai ni..
last minit kena ubah pla..
sy xkisah kna buang p mana2 intern nt tapi...
jauh laaa...sy nda sangka pla antara 2 urg student terpilih sedangkan beratus urg lg student senior yg layak..
haruskah sy berjauhan lg? atau mmg suda aturannya mcm ni?..
Cambodia aka Kemboja tu bkn dekat kn?..
bulih2 pla kolej select sy buat intern sana...
arrrrhh..tulungggg..
dan sy sangat2 bingung mau bagitau semua urg yg related dgn sy..
terutamanya yg tersayang..arrhh..
sy kena fikir2 dan fikir lg..
tinggal seminggu lebih lg...
sepatutnya sy kena balik sabah slps exam minggu depan..
tapi masih fikir2 mau beli tiket..
mummy tulung syyyyyyyyaaa.....
bisuk sy sambung fikir lg..bye..

No comments:

Post a Comment