" I am struggling with something that is controlling me under its power. It is very powerful, beyond my imagination, and I have never overcome once since the very beginning. I prayed a thousand of times; I have been trying my best to go away and get over it and still I am. In the end, it doesn't even matter because I believe in the future. One day ... one day, very soon, I am going to be a winner. It is the ghost inside of me. For some reason or another, I made it to act that way. For the same reason and in the same way, I will make it disappear." It inspires me. HSCHA.

Wednesday, May 23, 2012

susah hati..

selamat subuh..
sy tdr seawal jam 8 td..agak penat pla..jadi bangun awal..baru 2 hari sampai kl trus mcm2 mau dibuat..
kelas sem 6 baru 2hari bermula..tapi hati masih dlm mood bercuti..besa la awal2 sem ni mmg malas2 sikit..baru hari ni juga sy dapat on lappy..

hemmn..result exam baru ja dikeluarkan..siang td sy tingu paper board berbaris student..masing2 mau tau result yg diperolehi..tp sy nda tau napa sy rasa mcm besa ja..macam sy nda mau tau pla result exam sy sendiri..sbb sy tau apa result sy sendiri..dan macam yg sy jangka..sy masih mempertahankan the top ranking..untuk kedua kalinya sy masih top student..straight 5A utk sem 5 lepas..berbaloi juga usaha study sepanjang sem 5..belajar dan 'mengajar' mmg banyak membantu sy..tapi mcm ada sesuatu yg mengganggu fikiran sy..sy pn nda tau apa benda tu..gembira pun nda sedih pn nda..perasaan yg besa seja.sy seperti risaukan sesuatu..adui..kenapa suda ni owh..kali sy terlalu penat tp rasanya nda juga..binggung..mungkin sy masih nda cukup tdr kali ni..bgus sy sambung tdr hrp2 esok ok..bye..

No comments:

Post a Comment